luni, 17 august 2009

Te caut...

Te caut in adancurile unui gand, ma hranesc cu amintirea batailor inimii tale, ignor linistea din jurul meu pentru a fi langa tine...

Numar secundele pana cand... Mai e atat de mult si totusi atat de putin. Timpul a devenit cel mai mare dusman al meu, fiecare clipa e un strigat de ajutor in fata neputintei mele de a nu ma mai gandi la ... Stiu ca fiecare pas ma va duce mai aproape de ... Pamantul parca ma tine in loc, as fi vrut sa plutesc, sa trec prin acele ziduri care stau in calea mea. Fiecare gura de aer trasa in piept ma arde. Simt cum se sufoca fara... Ochii nu contenesc sa razbata dincolo de haosul din jurul meu. In minte nu am decat imaginea... Forfota din oras a devenit pentru mine un simplu zumzet. Nu mai conteaza acum, pentru ca nu mai auzea respiratia... Pieptul a devenit camp de batalie pentru o inima nerabdatoare, care ar fi vrut sa evadeze din captivitatea acestui trup secat de puteri. Stiu ca nu am ce face pana cand nu sunt cu ...

Imi e dor ... de ea si dor sa nu imi mai fie dor ! Inca putin si voi fi cu ea ... voi respira mirosul pielii ei, voi vedea privirea ei, voi auzi cum inima ii bate pentru mine, voi simti in buricele degetelor fiecare bucatica din trupul ei, voi gusta din nectarul acelor buze care m-au dus din Iad in Rai.

Niciun comentariu: