miercuri, 19 august 2009

Un crampei dintr-un suflet...

Motto: "Noi avem o existenta efemera prinsa intre 'totul' din urma noastra si 'nimicul' dinaintea ochilor" - HARUKI MURAKAMI

Ma scufund intr-o lume launtrica, fascinat de pleiada de astre ce mi se revarsa in fata privirii. Imperfectiunea gandurilor e spulberata de stralucirea unei stele, posibil de mult apuse. Pe fundal un greieras isi spune oful si se stinge in cruzimea intunericului. O secunda, doua, trei... linistea incepe sa ma doara, ideile se zbat captive intr-o minte dominata de limitarea umana, privirea scruteaza orizontul inghitit de o bezna totala in cautarea imposibilului.

Cautarea bulei personale in haosul creat de cotidian se opreste aici. Nu mai sunt decat eu cu mine. Respir intuneric si liniste... In cele din urma, bataile inimii capata inteles.

Savurez mental fiecare secunda petrecuta in acest cocon ireal, analizand miscarea browniana a gandurilor mele... Care ma duc la...

23 de ani, 7 luni si 15 zile ma despart de momentul in care am intrat cu un tipat in aceasta enigma numita de unii viata. In tot acest timp am constientizat ca traiesc pentru a deslusi in fiecare clipa cate o frantura din acest mister, si ma voi stinge gasind in ultima secunda raspunsul: efemerul absolut. Pasim incet prin insiruirea de vise, planuri, sperante, idealuri care ni se asterne in fata si cautam fericirea in orice clipa, in orice privire, in orice zambet, in orice lacrima.

Pentru mine, fericirea vine odata cu EA si cu tot ce inseamna EA pentru mine.

Imi place ca ma gandesc la EA din ce in ce mai des, la inceput o data pe secunda, apoi o data la fiecare nano-secunda.
Imi place ca imi e dor de EA.
Imi place ca zambetul EI ma binedispune intotdeauna.
Imi place ca ochii EI sunt sinceri si calzi.
Imi place ca stie sa ma tina in brate.
Imi place cum ma saruta.
Imi place cum se pierde in bratele mele.
Imi place cum ma musca incet de buza de jos.
Imi place ca miroase a vara intotdeauna.
Imi place ca pot sa ii spun IUBITA MEA.
Imi place ca pot sa O alint.
Imi place ca pot discuta cu EA cate in luna si in stele.
Imi place ca pot sa O visez.
Imi place ca ma trec toti fiorii cand ma atinge.
Imi place ca e mereu vesela si intelegatoare.
Imi place ca stie ca e frumoasa.
Imi place ca se trezeste dimineata si ma priveste dormind.
Imi place ca e dulce.
Imi place ca isi plimba degetele prin parul meu.
Imi place ca atunci cand O sarut isi pune mana pe pieptul meu.
Imi place ca e alaturi de mine.
Imi place ca buzele EI au gust de pepene galben.
Imi place ca are incredere in fortele EI.
Imi place ca e sigura pe tot ceea ce face.
Imi place ca vocea EI e singurul lucru de care am nevoie uneori, desi poate nu o recunosc pe cat de des ar trebui.
Imi place ca vor fi si alte lucruri dragute pe care le voi descoperi intr-un alt sarut, alt zambet, alta imbratisare.
Imi place sa stiu ca fara a fi fericit nu poti oferi fericire.

Niciun comentariu: